Uitstekende klanttevredenheid

Kracht
voor
de overheid

We werken continu aan het verhogen van onze kennis en het verbeteren van onze vaardigheden. Maar merken onze klanten dat ook? Hoe tevreden zijn zij eigenlijk over ons? Om dat te weten, doen we klanttevredenheidsonderzoeken.

De informatie is voor ons uiterst waardevol; ze weten we dat we de dienstverlening leveren die we voor ogen hebben en beloven.

Voor het onderzoek krijgen onze klanten jaarlijks een vragenlijst. Elk jaar inventariseren we de resultaten van onze dienstverlening. De belangrijkste terugkerende bevindingen daarbij zijn:

  • Daadkracht heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding;
  • Daadkracht maakt waar wat in de offerte staat;
  • Daadkracht scoort goed tot zeer goed op bereikbaarheid en duidelijkheid van communicatie;
  • Klanten zijn tevreden over gevraagde én ongevraagde adviezen;
  • Daadkracht levert volgens afspraak en geeft goede terugkoppeling.

Daadkracht kreeg voor beheerwerkzaamheden van haar klanten in 2016 een 8,3, in 2017 een 8,6. In 2018 is de waardering verder gestegen naar een 8,7.

Contact

024 3446288
info@daadkracht.nl

Postbus 6635, 6503 GC Nijmegen
Kerkenbos 1075T, 6546 BB Nijmegen